唉.... 日子日日如是
媽媽返左大陸同阿公慶祝生日
我就一個人係香港繼續自閉
悶到爆~
星期六過陣時返完BC返屋企
原本以為又係自己一個孤寧寧返屋企
點知又會撞到ADA 同其他同班既女仔
上到車到係佢然佢地班女仔傾下計
我都知點做:唔要聲
一個ON居居係到企響到
又唔知點解 我果陣時我有一諗頭
諗番都真係不知所謂.... 呢D野都係LATER先講~
返到屋企 又係一個人
第一件返到屋企首先係訓張床到
諗番自己既過去.... 我其實真係D唔開心
對唔往好多人 同令好人失望
「天煞孤星」 我真係一個唔好人
同邊個一齊玩 同做野 都會令其他人有好多MA煩
我真係衰...
吉岡小姐! 請問你可唔可以幫下我啊
我好煩啊~ 依加究竟點做啊!
上後我夜晚
同ADA PIANO CY.... 一齊MSN吹下水
PIANO好心你啦 唔好再叫我小ROY ROY啦
呢都算啦~ 咩野鍾唔鍾意我! 得啦.... 求下你放過我啦
你不是我的一杯茶~
係~我係鍾意人地.. 但係總知我唔會講係邊個
求下你啦~ 放過我啦~
|