中秋都差唔多到啦
唉.... 依加屋企都少左一個人
感覺上好似小左D野
所以今日我想講一講下:「家庭」呢一樣野
家庭係我心目中... 其實同其他差唔多
一個爸爸媽媽 一大堆既兄弟姊妹 同一個我既老婆
可以永永遠遠一齊 開開心心咁過EVERYDAY
但係我總係覺得一個簡簡單單既要求
其實所要付出既 需要好多好多野樣
依呢一個目標 係我一生人之中 唯一同十分重視既追求
爸爸.... 由我出生到依加
樣貌同個名 十六年間我都一無所知
我問媽媽:「爸爸究竟係邊啊?」
佢都係講:「佢做左D野 唔會返泥架啦」
我其實心目中已經知道左一D野.... 只係大家都唔想翻開過往既記憶
哥哥.... 雖然依加佢唔係香港
去左外面讀書! SO 屋企成日得我一個人係到
有時候我都覺得冇人同我傾計 我又真係好悶架
無法啦~ 哈! 鬼叫你考得唔好咩~
依我同阿哥既關係 果一種隔膜 其實都幾深下
佢差唔多大過我五至六年 所以我地傾計既次數都好小
我都想同佢CHAT 下 只係...............
我講到呢度 大家原諒我既幼稚 不過我真係想有一個DREAM HOUSE
真係好想好想~
|