COOL~ 我依加打返日記
都有兩三日都冇打....
中秋果一日 同阿媽係9點幾鐘一齊飲下茶
老實講 我呢年都冇墨同阿媽一齊出泥飲下茶
諗番我真係要搵多D時間陪下阿媽
之後 我就去剪頭髮
剪完 真係當然醒神哂
此終 我都係鐘意盒頭髮多D
返到屋企 除左衫 屋企打大赤肋走泥走去
五點鐘同ZO LEFT 媽「謝」一齊去BILLY屋企
唔... 去到屋企都係打機打機打機
打左成三個鐘頭 人影都冇個
成9點鐘我地先可以去BBQ
原本呢可以一早搵位BBQ 不過晏
SO 有好多人 我去行左差唔多4-5個字先搵到位
唉... 不過D野未拎 又要我係到等D人泥拎野過泥
悶悶地米同鼠爺吹下水
之後我地終於開餐啦~ 途中都有D 搞GAG位
ALAN 佢好用力用強而有力既手瓜係到起火
D火就泥著果陣時 又熄左
佢就擺個潮州努漢既PO 指往堆火大叫:「撞你既肺啊~ D火著番左熄D左...XX」
我睇到真係想笑啊.... HAHAKAKA
食完野 煲下立 都成三點幾
車都冇個.... 米去BILLY屋企訓
不過我就冇訓 我一路打機打到六點幾左右
之後 D FD左醒番大陸家一齊玩十三隻
我次次都唔知點解都係輸
真係一吐氣.. 可惡! 我下次一定WIN 既
最後 都成十點幾啦.... 返到屋企第一時間沖涼 訓教.... 我得一個字形容我當時既狀態:「攰!!」
終於有教可以訓....
哈~ ADA! 你就慘啦~ 跑圈!?
大家一齊KO果D ARTS.... 比心機!!!
|