農夫的卜卜齋
這裡 無事非不可對人言
這裡 請放下心中的煩惱
放鬆一下 感受田園的氣息吧!
呼吸著自由的空氣...
maxplayer
暱稱: 國士無雙中島幸村
性別: 男
國家: 香港
« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
請砍掉我雙腳吧!
終於會考完.... HAPPY...
就這樣被學科征服
死亡行軍暫時結束 但新...
自已一個飲苦酒
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 9 日  星期一   晴天


叛逆教徒•早云 分類: 未分類

COOL~ 我依加打返日記

都有兩三日都冇打....

中秋果一日 同阿媽係9點幾鐘一齊飲下茶

老實講 我呢年都冇墨同阿媽一齊出泥飲下茶

諗番我真係要搵多D時間陪下阿媽

之後 我就去剪頭髮

剪完 真係當然醒神哂

此終 我都係鐘意盒頭髮多D

返到屋企 除左衫 屋企打大赤肋走泥走去

五點鐘同ZO LEFT 媽「謝」一齊去BILLY屋企

唔... 去到屋企都係打機打機打機

打左成三個鐘頭 人影都冇個

成9點鐘我地先可以去BBQ

原本呢可以一早搵位BBQ 不過晏

SO 有好多人 我去行左差唔多4-5個字先搵到位

唉... 不過D野未拎 又要我係到等D人泥拎野過泥

悶悶地米同鼠爺吹下水

之後我地終於開餐啦~ 途中都有D 搞GAG位

ALAN 佢好用力用強而有力既手瓜係到起火

D火就泥著果陣時 又熄左

佢就擺個潮州努漢既PO 指往堆火大叫:「撞你既肺啊~ D火著番左熄D左...XX」

我睇到真係想笑啊.... HAHAKAKA

食完野 煲下立 都成三點幾

車都冇個.... 米去BILLY屋企訓

不過我就冇訓 我一路打機打到六點幾左右

之後 D FD左醒番大陸家一齊玩十三隻

我次次都唔知點解都係輸

真係一吐氣.. 可惡! 我下次一定WIN 既

最後 都成十點幾啦.... 返到屋企第一時間沖涼 訓教.... 我得一個字形容我當時既狀態:「攰!!」

終於有教可以訓....

哈~ ADA! 你就慘啦~ 跑圈!?

大家一齊KO果D ARTS.... 比心機!!!






訪客留言 (返回 maxplayer 的日誌)


maxplayer 於 2006-10-09 10:07 PM 發表:
係~ 大家一齊OK 果7年PROJECT!! 殺啊~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



AdaBear 於 2006-10-09 09:59 PM 發表:
haha~~~ 依家好想sleep 呀... 好~~ 一齊搞掂果7個project~~~ ^^" 你都要努力呀~~ 俾心機啦... =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]