話咁快都已經到左十月尾啦... 會考差唔多泥啦
日日起身都係嘆一句時間 真係過得快
我覺得依加d日子好充實 自己一個人自閉仔係屋企溫書
你已加叫我打機出現左一份莫名奇妙既厭惡感 我..也許變啦
兄弟們你地唔好再叫我打啦... 我想一個人好好地溫書
打機既會考之後先算 我既本性大家知啦:我可以七日都唔訓瘋狂咁打機
諗番~ 打機又真係幾浪費時間! 哈~ 希望日後又唔會自打嘴巴 識得話人唔識話自己
但係我睇漫畫既興趣 依然不變 哈.....
農夫 呢個名已經好似無比人叫我啦
係冇打日記既一星期裡面 我係無意識咁諗番呢一名
比人話呢一個花名原因我都唔知 但係我依加開始鍾意呢一個名
農夫 可能我比較鍾意一d田園既生活
我唔怕悶 只係怕一d多人既環境 又多野做
農夫既生活始終岩我d懶人做既工作
阿基 你唔好咁開心啦.... 其實你媽都只係關心你姐
我地做仔既 負責只係得兩個: 一係盡量滿足佢地既要求同設身處地同佢地著想
老實講 我從來冇做乖仔既負責 我依加都有一d既內疚
所以我想好改變自己 希望老媽子開開心心 呢個亦都係我其中一個夢想同目標
我一定要做到... 一定要~
可能我講太多不設實際既說話 但係我所講既 全部既心聲
起泥一個blog 雖然佢又唔係好靚 不過佢我唯一既心靈寄託既地方
我呢個表裡不一既人 大家可能會認識真正既我存在(哈... 好神既一句)
|