唉.... 好悶好悶好悶啊! 一日到黑係溫書(天音:好假啊) 成日都係一個自閉仔係屋企 今日一朝做就比皇太后押左去飲茶 哈~ 我依加愈泥愈唔相信我既食量 食左一碟既乾燒e面 四籠大點 同兩籠特點 一餐比我食到成百二蚊 o哂嘴 但係我果陣時都係無飽既跡像 何樂 你真係一個可怕既生物~