唉... 呢一個星期真係好鬼死亡碌 而且有d失望
首先 經濟敗北 跟往 地理既成績只係普普通通咁
心情就似熱火HEAT咁 表演令人失望
但係今日都係一個有d唔捨得既日子
最後一日做學生長!!
有d感歎 有d開心咁啦 唉~ 真係有d懷感次次係on duty 吞pau 既日子
接下來 十二月既生日 重有一個月零一日
正正式式既十六歲仔~ 我番我以前既相 都變左唔小
今次同上一次既生日愿望 其實又冇墨分別 唔..... 最大分別係加左d期望
1. 想試下愛人同被愛既滋味 (最冇可能會實現) 哈~ 以我呢d條件既男仔 可能真係會永遠做Mr LONELY
2. 想有火鳳燎原既1- 17話 (最大可能會實現) 我係火鳳忠實fans
3. 想改變一下自己既衣著
4. 想換一副新既眼鏡
5. 想同人say sorry BILLY 天培真係對唔往 我差你既50+70蚊重未比你!!
|