救命啊~ 我點解會咁架 以前既我到底去左邊 我已加都想用粗口鬧自己 死人阿ROY 你好傻啊~ 死白痴! 經濟•歷史敗北 唉..... 何樂你到底死左去邊一度!! 你同我出泥 到現時為止 心情跌到最低點同好萌