唉... 我開始明白自己既胃口好BT啊
今日朝早食一個麵包同兩塊方包
對我泥講 呢d點可以滿足到我啊
之後 小息果陣時 就食左個腸仔同一d野咁
食左之後 重肚餓... 唉!
lunch 同小息食又同一樣 加左一碗麵 阿yan唔好意思 我要破戒啦
只係一句: 肚餓難柰啊!
到左食晚飯 自己就食左一大碟菜同一d肉
加埋一個蘋果都唔夠飽... 救命啊
我發覺自己既食欲比以前又愈泥愈恐怖
阿哥都冇我咁勁..... 飽既感覺好似對我泥講愈難感覺到我
食咁多..... 肥又冇肥到~ 一直都係keep 住64.8 kg
哈~ 我諗番自己原本都係個BT(變態)友...
阿呆啊 你好笨啊~ 一睇就知人地鍾意你啦 重係到傻下傻下咁
我咁傻啊都知啊.... 唉! 都唔明你已加搞墨 阿呆唔好再呆下呆下啦
珍惜眼前既人先至係重要既野... 比著我係你 我一定同佢講我鍾意你
我已經錯過左啦.... 阿呆比心機啦 作為一個同一個公會既朋友 充心祝福你啦
Death note死亡筆記
|