星期六 BC補習休息一天
阿恩 下次比個經濟書比你啦 你都要記得die個ws 同notes 啊
今次既數學補習由阿鄧sir親自操刀
但係諗唔到咁過 佢講既好難明同好似念緊經
唉.... 攰同悶到死
之後同阿基其他人一齊去食m記
食食下 無啦啦有人law住個手機 我望往佢
佢又唔知點解就映左我 好無柰.....
諗番自己都好百痴~ 唉... why me?
下一個星期 開始三月零八日既合戰時期
我將會修關修行 當然我msn隨時為大家而開
最好係8:00至到10:00請匆打擾!!
而尋日 算係作家既我 同樂古一班朋友上面吹水
依加都有d緬懷我做作家既日子 唉.... 雖然我係壇度post左一個故仔
自問我寫得唔好 但係我都完成左我既心愿 我果個處女作「劍雪•流星」都有成二千幾人去睇架
不過我只係寫左四回 之後因為工作太亡 所以夭折左 對於呢一件事 我都有d遺憾
我唔想寫左既野 自己去遺棄佢
|