一到左d凍既季節 我就狂流鼻水
救命啊... 次次都係咁 個鼻好似開左水喉咁 d鼻水把把咁流出流泥
食左d藥又係一樣 有時都係好懷疑比錯藥我食
好似你感冒 佢比你止咳藥比你
你傷風 就整個阿士匹靈比你醒下神咁
今次之嗎 佢係比左個失聲藥比我呢 搞到我把聲好萌
我依加都唔知點算好...
今日七點幾 一起身到依加都係溫書... 唉~
好辛苦啊.... 依加經濟重有一課都未溫啊
聽日就測啦 我都唔知點算好!
天星碼頭拆左啦~ 唉... 真係有d後悔我冇去過
不如我地BC一班人去天星睇下 但係我諗都冇可能啦.. 點會有人咁傻山長出遠就係睇一d就拆既野
星期五或日 邊個得閒啊.... 一齊去睇下啊
|