今次都係最後一次旅行啦.... 一起身又係凍到阿媽都唔認得
之後去到黃金海岸(真係唔明我同JANICE都係去黃金 但係又見唔到既~ )
諗諗下張sir都呃得我地透啦 又話吹什麼什麼風會落雨
果一日雨一滴都冇落過啊~ 搞到我地用左一個鐘頭時間
去附近買番d野食BBQ..... 唉! 30蚊咁就冇左
真係心痛~ 除左玩魔獸同買火鳳
30蚊實再太多$啦~
當然燒野食過陣時... 發生左好多哈碌野
for example:阿新隻腳差d變左燒鵝脾 阿錦表現食炭亡命表演
實在太BT 同GY (你估下我講d墨)
空檔時間同大家一齊映下相
上面果一幅相就其中一幅
返去又要等成三十分鐘
我又冇時間玩黑色陰謀ONLINE啦..... 唉...慘!
|