我睇下個日記 都原來成個星期都冇打
冇法啦... 又咁多測驗! 唉... 我不經不覺都多左好多白頭髮
真係殘酷~
依加學業上 都可以話係不過不失
五年泥 無話邊一科特別差 唔... 最差既係中文
今年其實都有d起息! 還需努力...
經濟都差唔多 「敗北」啦 希望李頌恩小姐出山相助
會考唔可以衰 一定唔可以!!!
轉眼之間 都差唔多到12月啦... 平心而論 依加既我都係一個冇出息既我
但好彩有班人都可以依靠
星期六 我終於可以對現承諾啦 經濟書借比人地
原本想問佢經濟 不過都唔係唔好.... 費事阻往人地 而且我都好攰
放學之後 衛岩暴走!! 11hitS ~ O.K.左ryan
雖然無柰 不過又幾好笑 阿恩比人整 我都冇能為力
哈...開心返d啦!
|