唉... 十一月都差唔多完結啦
「柰何時間過得快匆匆 人生五十年 何此一江明月....」
依加日日 24個鐘我都有d怨: 都唔救用~
大家計下:
八個鐘教訓+ 9個鐘係學校(加埋食反時間)+ 休息一個鐘+ P.S.主人時間 1至2個鐘不等+ 再溫書三個鐘 + 睇漫畫 2個鐘
都超哂時啦~
日日都好似做到成隻林9 咁....
真係想d時間過得慢番小小~
星期六係我小弟既生日
今年既生日禮物重頭戲: 中期考! 他媽的~
我終於明白生日(10-18歲)愈係十二月附近 自己衰老程度愈勁~
歷史 中文 英文 地理 經濟 數學 同最討厭既一科 ARTS
次次我訓覺之中... 都有諗番之前溫過既野~ 我依加想訓個好訓真係難過登天!
哈... 今天同我既主人一齊傾MSN 同樣我做我既下人 佢做佢既小公主
諗下諗下我都幾享受 可以比我輕鬆一下.... 真係做下人真係做到上癮!(天音: 變•態!)
當然啦? 佢又對我咁好: 工人唔高不過福利好
有個女人管往~ 起碼可以令到我做野唔會亂泥
佢已經成為左我生活之中既一部分.... 一個難以割捨既部分
我想將呢一份感覺留下~
雖然係著求 係有點私心同自私 即使係一個遊戲 但我希望可以做到!
(好有幻想劇既FEEL....)
|