考試考試考試....
考試timetable
7/12/ 數學(一、二)
8/12/ 英文(一、二)
11/12 經濟(一、二)
12/12 中文(四)
13/12 中文(三、五)
14/12 中文(一、二)
15/12 歷史 英文(三)
18/12 休息一天 明天再戰
19/12 維修一天 下年再見
20/12 地理(一、二)
「殺敵陣無數」 我要O.K.哂咁多科 殺殺殺殺殺!
今日既「劉羅王」係我 即係唔順唔掂既人同事
唉... 英文ORAL 原本都好緊張 (因為我係個組裡面唯一一個不利因素)
之前大家一齊試下咁 周夢英文好強... 曾肇君更加強....
自己既英文唔多掂
之後miss一泥到 我就拒絕左揀題目
最後我真係傻左.... 明明會有多d時間去準備 依加左冇左 何樂你今日死左去邊? 抵周夢罵我!!!
我後尾都醒 揀左一個比較好既題目 總算今次做得一次好野
大家小心: 係• 一•次!
oral果陣時 我把口好似打結咁 人地就b ly 巴啦講
最終結束啦.... 得十四分~ 其他組員十四、三分(總分21)
不過不失.~ 但係都係對自己唔住
then 上PE堂 阿新跳繩用外掛~ 太勁啦!
由一開始好似開摩咁~ 十分鐘之後都冇停過
咁一直係都玩花式.......... 在下感到十分無柰
打籃球.... 阿祖又MJ上身一個飛產 波就踢中 不過整傷自己 哈~抵死!!!!!!!
好似PRIONBREAK 既主角咁冇左隻腳止
日日返學真係獲獲新鮮獲獲甘
|