唉.... 真係諗都諗唔到~
生日之後 除左中期考之外 重有一個大禮物 就係傷風同感冒....
另外 今日都幾唔開心 唉~ 溫左英文咁柰 但去到都唔識 我真係抵死!!!
點解??
點解我係個不幸男??? 天啊!
不過 都好彩有個人安慰一下我 我終於明白咩叫同是天涯盡落人
因為佢都係病左 在此祝你快d好返!
唔係佢... 我諗我已經頂唔往 依加個心都安樂d
英文 我又令大家失望~ 對唔往,大家!!!
今日我當然醒起一句野 「對付懶人 只是用箭!」 荀彧講呢一句真係有意境~
考試果陣時一諗番真係醒哂~
|