唉... 好辛苦啊今日
七點幾鐘起身 跟往就不明既事發生啦~ 就係成日都眼眉調
請問左吉右凶定係左凶右吉呢? 我係左邊調架~
十點幾我同阿媽就一齊去佐敦食野.... 果一間野係sell上海菜
我地點左5碟野~ 嘩!正啊~
之後我去左BC自己一個靜靜地溫書
可能我尋日攰 所以我不知不覺訓左... 後來我知醒
原來我已經訓左成十個字 岩岩阿BEN就返泥啦~
唉.... 我開始愈控制唔到自己既睡意
上堂果陣時就左一個「瞬間看地球」英文版....
唔明.... 果個阿伯講得好快! 好似講俄文咁~ 救命
放學之後 我同一班同學一齊去地鐵
由於我今日著左一件衫好似d hip hop友 比衛岩串 在下十分無柰
而peter就比人串 去玩deal or no deal
真係噴飯!!
之後我答地鐵果陣時.... 當望住佢果陣時個感覺好怪
我唔識點樣講野... 平日既我都唔知死去邊~ 超緊張... 當我到旺角一落車果陣 企住係度 我一路諗點解
我個心亂 我開始重覆諗呢一問題 但係我諗呢個問題既答案係冇可能
自己根本唔係好人 何來比一個女人安全感
可能呢d係人馬座既弱點吧~ 就算大家有感覺又點呢? 我可能會接受唔到呢一份感情
我怕呢一份感覺會失去 我怕我懦夫既行為令佢失望 我對我自己已經失去左信心
一返到屋企 阿媽無啦啦問我有冇拍拖... 我當然話無啦! 但係我諗戀愛呢一樣野 可能已經離我而去
人最怕係一個人 當一個人既時候 就會覺到好lonely 唔開心...
我其實都係一樣..... 我只係想有一個人可以依靠一下就可以
就算呢個係生日愿望都墨機會可以達成啦 就當呢一切一切係一個夢
阿基 我明白你想講d咩野 但係我諗我唔可以咁自私...
我係怕一踏出呢一步 就好難返番轉頭
以佢既條件可以搵一個比我更加好既人 我自己又算得d咩啊.... 哈~ 可能我係一個不節不扣既懦夫
當佢睇到呢一篇 「你既誠信值下降....」
最後 今後大家請唔好再講有關小弟既感情事..... 我都希望佢睇唔到呢一篇野 唔想令佢失望
我好開心能夠到呢道講我既心事... 因為呢一度係我唯一可以宣洩心情既地方吧~
|