今日 係影班相既日子
為左咁樣剪左頭髮... 我見到葉遠同阿新 一同個反應係: 嘩~ 你個頭好型喎!
我唔知佢地米係串我 不過都算數啦
加上我剃左蘇 哈.... 真係英俊哂~(如有嘔吐者 有立即離開)
映班相果陣時 我無啦啦比人拉左落泥 (我係企最後同最高果一排)
左好鬼淤上返個台 先可以映返
映完之後對卷 數學MC: 88/100 長題目: 94/100 因為卷出得易既關係 所以比較高分
歷史就49/80 咁既成績都全班NO.1 我都o左嘴 人地班都六十幾分啦... 我諗番都有d慚愧
中文我終於可以合格左.... 唔~ 30/50 reading 成績都不過不失啦
經濟既MC:28/50 甲部長題目:24/38 其他果一part就未改 但係我怕我肥佬
英文就十分慘情 29/60! 差一分真係無天理
其他科真係唔咁諗 特別係地理...
唉~ 想歌番首飲歌: 可必呢? 可必呢~
睇呢已經響左個木danger 比心機!!
|