小弟祝大家聖誕快樂
今朝早一起身 d骨就痛到阿媽都唔認得
差d起唔到 事關尋日打波激得製 打到手又痛腳又痛
睇泥我差唔多可以加入殘兵行業 繼馬超「腦殘」一員加入後 我乃應當第五人
終於都成到身 但係腰都鬼死咁痛
唔理啦... 出去鬆下d根骨先
之後同阿基出去睇占士邦 其實我係想睇 滿成盡die比堅尼 不過唔岩時間
去到買飛果陣時我真想爆粗 干他媽 等左n咁耐先買到
中午果一餐 阿基萬歲!! 請左我一餐有山渣味既雞包
睇下個鐘依
重....有成個鐘 米去機舖打下機law
今次都係我成世仔第一次去機舖 重比我發現有好多野打
later 我都去果度打下機先
一去到阿基同billy 買左個情侶套餐 兩個馬甩食
去到睇占士邦 我有一個諗發
套劇既名應該改為「警訊特備節目: 占某誤墮入色情陷阱!」
點解? 你睇左就知... 不過 我都覺得好睇~ 故事雖然老套 不過我受
d gag都幾正.... 難怪英國評戲人對呢一套戲以A級泥比評分
睇完米同billy 阿基三個馬甩仔周街行下 買左第25期既火鳳 今個月唯一戰利品
好開心.... 之後一返到屋企狂係到刨
「大家一起進入陳某火鳳燎原的思考範圍吧!」
(P.S 我做左一個三國人物心理測驗 我係陳宮:呂布首席軍師 有陳宮起碼好過一d雜碎小角色)
|