時間真係不知不覺咁過 已經到左年底
2006重有幾個時辰就到啦... 2007就到~
開始進入倒數階段.. 我自從係改假 到依加
我差唔多都冇出過街... 除左睇戲同去圖書館
真係好悶好悶~ 到年尾... 到其實野都咩期望
原本人生冇目標真係好悶 自己一條友自閉仔咁屋企打機
成個隱蔽青年咁~ 咁又係既我都唔鐘意出街
應該係我好討厭出街... 我都唔明d女人咁鍾意出街
一個人慢無目的咁行街 都唔知為咩
唉... 寧願係屋企自閉
最近 我都係寫緊故仔 所以唔洗叫我出街..... 加上本人冇心情
新年見d人一雙一對 我只有得苦笑!!
我真係太遜啦.......
|