天陰陰,真係討厭啊!
今天上家政堂時,
本是非常有趣的,但就係差唔多到落時,被老師罵了一頓
(無奈,心情由高潮降至低潮 )
說我沒有拿工具,呆在原地
只不過一時冇聽到,唔使這么兇
返到家,回想起今早的maths form test
討厭~
我明明識晒成個个範圍
就是因為時間唁夠,而乱來一餐
氣死我了!