11.2(Mon)
今日起身個陣好凍ar...
搞到系咁打乞嗤....
今日同Q行番學校ar...
番到學校之後...
我開始出事la...
又咳又流鼻水...
又眼痛wo....
終於lunch頂唔住...
番左屋企...
阿姨2:00黎左之後...
等到3:45就出左深水埗睇勞炳和...
比左7隻藥我....-0-
then去左西九龍買嘢....
之後就返左屋企la...
11.3(Tue)
今日PE堂....
媽媽見我仲係唔舒服...
又幫我請左1日假...
原來林芬同Q都無返...
突然間覺得好彩...^__^
如果我返左...
無距地係到...
我咪悶死...
今晚無補到習...
要食唔辣薯粉...
想死ar-0-
|