真係好耐無打過日記了..可能真係要溫書無咁既時間去打la..~
講返考試先la..~我諗我今次英文都係唔得多既la..~唔通真係咁差..
中文都ok既..maths希望得la..唔知有無計錯數呢..//
今日就考ecom d科我諗都掂既..只知道寫左好多答案..
聼日就考旅遊就有d緊張..話曬都無考過...但準備得好就無有怕la..~
做左咁多年學生..讀左咁多年書...我諗今次考試係最比心機同溫得最耐..
但如果不是想像中的分數我都不會灰心...如果係就可以証明到自己不是讀書人..∼
今日考完試很累很累..便回家訓到5點..起身先溫書...
一溫就溫到11點幾..但中途溫下停下..都ok...~
旅遊真係好難..我覺得..
下星期2考完試了...可以放鬆一下自己了,,,開心∼
分類: 未分類 |