| «‹ January 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 12 月 18 日 星期五  |
| 物理 |
分類: 未分類 |
唉~大測完喇
最後一科物理
夜晚瞓教發夢
好恐怖
話說司徒發正話我屋企有鬼
仲要比我見到一只鬼
好恐怖
我教左5:00起身
起左身見到間屋好黑
好淆低唔夠彊起身
怕起身會有鬼,淆左成個鍾幾先下床
搞到冇咩點溫物理~
死得
PS:真+
|
網主回覆
屎忽裸體
Posted at 2009-12-20 01:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX~
Posted at 2009-12-19 12:21 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你會唔會呀?
Posted at 2009-12-18 11:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
HiOMaN 於 2009-12-18 10:54 PM 發表:
你會淆?
|
網主回覆
會
Posted at 2009-12-18 10:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
真+
Posted at 2009-12-18 10:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx~
Posted at 2009-12-18 10:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔好頂我
Posted at 2009-12-18 11:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|