今日8號風球,
唔洗返學,
可以訓遲d,
唔洗上我最討厭上的英文課,
因為英文日日要dictation,
唔錯唔錯,haha
不過,
今日出面好大風和好雨,
下午,
在home,
好悶呀!......(閱讀全文)