昨日冇得打機
今日點都打番一日啦
最奇就係我今日冇打彩虹
成日係到上網.上網.....
上足一日
上論壇都上到我傻啦
不過有機打...
都好d啦>.<
今日成日都落雨
冇邊到好去
又冇機機打
總之一字講哂.....
悶
今日又有晴又有雨.....
都冇得出街啦>.<
睇電視睇到1點個時
就冇野好睇啦....
之後又搞野搞到5點到啦
5點先打機....之前d時間悶到飛起啊
嘩....
有電視睇啦...
我睇電視lu>.<
今日...
有晴 .陰 同雨 啊
真係啊....
想玩我咩=.=
2點幾個時去左打羽毛球~~
唔知幾點落雨喎...
念住番屋企嫁啦....
但係又停左啦喎
之後又係咁打啦
打左冇幾耐......
又番屋企啦....
咁落唔落雨都冇咩分別啦>.<
番到屋企竟然訓左喎=.=
岩岩好睇8點個套yummy yummy先起申=.=
簡直悶到爆啊>.<
唉......
今日又落雨啦
又冇野玩啦.....
我啊哥又打機打到4點幾先比我喎......
真係勁悶啊(之前d時間).....
唉.....
總算有得玩啦>.<
但係又冇咩好玩喎....
總之勁悶啦=.=