唉..都唔知依家自己咁算好定唔好... 屋企十年又冇人...成日都咁鬼悶.. 之前就好想冇屋企人管.. 依家.真系冇啦..都唔知可以點好了... 自由系自由換黎既系孤獨......
唉... 金日放假冇野做留系屋企好鬼悶丫0.0 又搵唔鬼到節目啵v3v 悶到喊.. 十分掛念你v3v