今日7點幾起身~
同廖廖一齊食M記~
之後同廖&蟹&佢姐(晴~)一齊返學校打排球~(8點幾~)
但係遲到...
一齊跑左5個圈~
......
打到12點~
就上禮堂打羽毛球~
重要做體能...
.......
打到2點幾~
就同敏敏食M記~
之後去(迎風)行左一陣~
之後去左我屋企...
玩一陣佢就走...
之後我悶到傻左!!!
聽日...~
^0^
比CM
THX~