| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 12 日 星期一  |
| 累+累 |
分類: 未分類 |
星期日都要返工已經係一種.......唉~
今晚重要返埋夜晚 ....唉'
一路直踩落去 真的很累 身心都好累
太多的不公平了
你地成日都叫我做唔係我份內的事
你們覺得麻煩難攪的都叫我做
應付責的人又唔使做 想點呀
打電話 被駡的是我 你地就坐係到 重叫繼續打
活動無出現的人 又叫我call 尷尬既事總是叫我
真係就來爆 真係好討厭
好討厭這種感覺
不說出半句 不是所有東西都要逆來順受
為何總是這樣 那路是怎樣的走
你看得清前面的路嗎
你聽得見指引的聲音嗎
你感覺得到我的存在嗎
但我只看見漆黑的暗角
那裡沒有光明的燈火 所以看不清
那裡聽不見親切的聲音 只有咒罵
那裡感覺不到快樂 因為快樂不存在
是天堂是地獄 相隔不遠
當所有的事變成理所當然的時候
那怕就是叛逆的開始
很多不願意的事 一直要你去做
一直只有默默地 默默地 憎恨
究竟要怎樣 究竟我還屬於我的
或是已經失去了自我
|
| 發表時間:2010-07-12 10:55 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
kathy 於 2010-07-15 09:14 AM 發表:
眉豆~~~ 你點ar? 唔好咁大壓力呀. 如果真係做得咁唔開心 就休息下,再轉新工啦 雖然搵工可能仲係好難. 不過日日都做得唔開心 感覺真係好辛苦呀. 加油~~~
re上一篇~ 真係好快就一年啦. 眉豆你仲記得咁清楚. 真係感動呀, 哈哈 我仲諗除左自己冇人會記得係邊一日 一年啦. 好似冇變過之中有好多ge唔同. 依一年~~ 要再努力!! 你都要開開心心咁過ar~~ 之後就去食大餐~ XD
|
網主回覆
梗係啦 我一記得
多謝你呀
我明白的
希望我地一齊加油
無錯呀~我等你ga~^^ Posted at 2010-07-31 09:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
睇黎你公司的人真係好衰... 我諗你都係時候尋覓新去向啦~
|
網主回覆
唉一言難盡呀
係呀係時候啦~
最後返夜果晚攪到成10:30pm先完場
返到去成12點先食個杯麵就訓啦
真係累死左
返足12個鐘呀 Posted at 2010-07-14 10:32 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|