升中的家長會 <3` 救命亞 !! 鳴 ,,, 好慘* 1開始聽戈陣系好悶 ,, 到左 完的時候 !! 我亞媽話要問下 黃老師 我入咩中學 !! 甘我米話旅港囉 -3-` 點知 .. 老師話我入吾到 哇 >_<'' 傷心中 ,,,,,,, T33T` 佢叫我試下入迦密 / 丘佐榮戈D囉 =]* 其實 迦密都幾好 <3` 希望 成功 !! +* <3`