唉,,,
之前我地米同葉絕左交-3-`
吾知點解佢琴日上 P.E堂戈陣系到喊 -口-;;
佢系想博同情,,定系真系甘吾開心艾`'
如果系,,,就自己系{場}角喊飽佢啦- -''
今日放學,,,盈盈佢問我同吾同葉玩喎,,
其實我宜加都幾討厭佢,,
之前我地同佢玩,,佢就扮哂乜甘,,
宜加佢勁淆我囉`._.
但系我又吾想同盈盈絕交,,
不過我真系吾系幾想同返佢玩囉`
我諗翁佢地到宜加都好討厭佢啦-3-`
甘我應該點做,,, = =
算啦;;;,, 我吾串佢米得囉`
吾同佢幾F,,,
翁佢地就一定吾會同佢玩啦 =)*
佢之前同翁佢地扮熟 @@''
我其實忍左佢勁耐,,
勁吾{倨}佢囉 .\/.''
宜加又吾系幾想同佢玩,,,
但又吾想同盈盈絕交,,
點做好?! -3-`
******怎麼辦?! -3-`******
|