基本上....今日係一d都冇開心過...整天都陷入情緒低落...好想喊...
今日本來去佢地去旺角架...點知落雨..佢地又話唔去...希望變成失望...嗚嗚 a_a"
下午就去左買浮板呀>.<行左都唔知幾多次...行到腳都軟曬...終於買到啦...@@
夜晚同人msn...點知會搞到鬧交...但佢話佢同我去游水果時..我真係好開心囉..
以為可以一齊去...點知搞到大家都唔開心..a_a..
唉...究竟係唔係我做錯左曬?...我根本唔應該咁做?