今日常識問答比賽呀...果個主持人成日講左"f.1"...都唔知我地幾時變番f.1..成日都講錯左..=="果比賽都瀲下..不過最衰既就係個燈..次次都唔着...搞到識都冇得答...本來我地班排第3定唔知第2...最後變左做尾2...不過都算啦..玩下姐.."友誼第一,比賽第二"
今日鄒鄒比missLing捉左...唔知做左d咩..鄒鄒番到課室面都紅曬...眼又紅..一定喊過啦..我諗佢一定好唔開心架啦...希望佢唔好唔開心啦..
放左學...同奶媽佢地去左詩詩屋企..詩詩牙媽好唔客氣咁請左我地食飯...之後3個人係詩詩間房鋤大D...好似最後我贏左...之後彈古爭...好慘..唔記得點彈啦=="最後就打麻雀...唔識打香港果種..識打大陸果種..不過唔知點解..最後我都係贏得最多..哈哈!!!番到屋企已經5點4啦..一陣之後仲要做野..好攰呀...
|