|
|
2010 年 6 月 7 日 星期一  |
| 星期1;) |
分類: 未分類 |
今日1早6:45到又1;)
同WAWA食燭火早餐*V*:
S0 KAI-_-
考試;五多識做X(
仲以為自己好勁-_-;10MIN前做完
點知到到仲有3MIN先知仲有1頁.
放左就去SARA打牌;P
開心; COMMENT;

SMVT所擁;切勿模防 |
| 發表時間:2010-06-07 08:34 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
我鐘意燭火;比5比-_-?
其實打錯=3=;瘀左tim*///* Posted at 2010-06-07 09:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|