總諗住今年好好甘發奮讀書...點知...d老師差不多都係過於善良 全部都係等俾學生蝦既xd=,='' 日日都好嘈 想訓教都難啦.. 何況讀書-,-" 唔同連個天都唔中意我...連小弟想讀書都唔俾我讀..點解..點解...
返學的第三天 d仆街債仔 一蚊都未還過...自己d錢都用得7788-,,,,,,,,,,-神呀 求求我吧... 發誓 真係以後都唔借錢俾人-w-
e個暑假 過得真係快 回想返e個暑假好似冇做到d乜野= =日日係屋企打機-,- 有人約就出街(要睇下邊個 做d乜) kaka d書 未買晒 暑期作業 好想掂下都冇得掂 真係小奶lor 俾個仆街沖沖 整唔見左-.-''唔知返學會點呢 唔知會唔會俾人小= = 經過多位既朋友仔既教訓= =(俾個年紀細過我既人教訓and諷刺- -)今年要發奮圖強...我要讀好d書-[]- "[希望小弟能做到啦- -]"