日誌
最愛夏娜~
mca05006006
暱稱: 牙鋒
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
初音報時
最新文章
2010-11-16
7.9
4.28
4.5
4.2
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 69
留言總數: 883
今日人氣: 0
累積人氣: 3595
2009 年 7 月 24 日  星期五   晴天


7.25 分類: 未分類

7.24

又3日冇打了

話說今日又同fd出左mk

而經係今過星期等3次--

今日出去都冇咩做

只係陳加進話出去我先好好人咁陪佢出:x

之後過左陣就番

因為太悶既關係

我想叫佢or其他fd一齊係暑期去d平時勁小去既地方~

例如粉領,將軍澳,上水,青依,九龍灣個d(仲有好多

之不過都係唔好念住

因為仲有好多功課未做...(嗚嗚

之後就想問下大家去唔去動漫節

我7.31同8.3都去

睇下大家邊日去啦下

最後比個討論區大家睇睇(因為冇野打所以p0出黎--

http://ibbs.hk/?u=22081

依個係我平時上開既

咁多位靚女上到去記得去自拍區放自拍:x

我會叫版主加多d分架~

靚仔都可以去p0既....

總之希望大家多d上啦^^

-------------------------------------------------------------------------------------------完-----------------------------------------------------------------



2009 年 7 月 21 日  星期二   晴天


7.21 分類: 未分類

7.21

話說我都有幾日冇打過了

今日上facebook

見到有馮展岳個賤人d柒頭自拍喎

原本個柒樣:

所謂既自拍:

好心佢就睇下自己個柒樣先放啦

睇到人嘔就唔好啦

另外一陣去mk聯合買衫--

-------------------------------------------------------------完---------------------------------------------



2009 年 7 月 16 日  星期四   晴天


7月16日 分類: 未分類

7月16日

今日同圈圈去睇哈利波凸

去到2點最快都要等到3點2個場--

之後去買飛啦

得番最快個行...

算 之後過志樂食野先

今日都唔知咩事--

見到n咁多個fd

首先係輕鐵站見到朱嘉朗同劉子聰

之後去到屯市就見到雞雞同佢既一個fd

之後買完戲飛

就見到陳院君同陳凱情--

去到華都見到潘靜林同佢一個fd叫我買書--

之後去到新都就見到蘇家情同梁浩林-.-

真係講都唔信會見到咁多人.....

之後食完野就番去睇波特啦

真係悶到訓--

我仲見到隻我超驚既蜘蛛--

我念熟我既人都知我超驚昆蟲類既野...

而且當中最驚既就係蜘蛛-囧-

個隻野真係見到都超嘔囉-.-

大個個人幾倍

仲要反曬肚>_<

我坐最前仲要睇得超清楚個隻--

真係搞到我超想嘔囉@@

最後鄧不利多比人秒殺死左-.-

過多陣就完左

一字記之日-悶

之後去左買暑期作業(為答案--

之後番屋企打機



2009 年 7 月 14 日  星期二   晴天


7月14,15 分類: 未分類

打番昨日先-.-

7月14日

自己一個人出左mk

去左信和行

之後去左無印買筆同糖-.-

之後去左聯合個到買左d衫咁啦

之後就番去打機-.-

-------------------------------------------------------------------------完---------------------------------------------------------------------

7月15日

仲無聊既一日

比圈園個電話整醒左

佢問我去唔去睇蝦你波凹-.-

之後我本來應成左佢

但係起身冇耐覺得仲好累--

就打比佢話聽日先睇xDD

之後就訓多陣

訓到3點到起身

同d fd去左打一陣籃球

之後番去打機-.-

無無聊聊又過一日:x

開始唔想打qz-.-



2009 年 7 月 13 日  星期一   晴天


7月13 分類: 未分類

7月13日

又後無聊到勁爆既一日-.-

起身都點幾--

之後就見到有個37205813既人打比我

唔知乜水黎 打番去又冇人聽-.-

之後到3點到就無無聊聊咁出左屯市行下

食完飯之後行左陣

就念住番歸

點知見到朱嘉朗-.-

原來佢做緊叫人買書個d-.-

話叫我賣書個時記得搵佢--

之後傾傾下又見到劉誠軒--

過佢應該見唔到我(所以冇理佢

之後就番左歸睇旋風管家

睇左成日

一日就咁玩完-.-



2009 年 7 月 11 日  星期六   晴天


7月11 分類: 未分類

7月11日

今日都係無無聊聊咁係到打機打機再打機

之後3點到得閒得濟出左屯市行陣

首先去左食味千拉面^^

之後就去左萬寧買d發泥

買2個就9十幾-.-

右邊係平時用開個隻

左邊就係咩啡色發泥

聽說話用左d頭發會變啡色(一洗頭就玩完

見幾得意就買黎玩下

但係原來冇用既-.-

之後就去左著寧買左以下依個東東

其實係鐘黎--

以下就係最得意之處

佢可以投影個時間個d出黎-.-

玩就好玩

但係依幾舊野咁就玩左我一個星期零用錢-.-

------------------------------------------------------------------------------------------------完----------------------------------------------------------------------------

 



2009 年 7 月 10 日  星期五   晴天


悶悶悶...x10000 分類: 未分類

7/10

今日起身就念仲打比光頭同埋鋒仔睇下佢地去唔去i-one啦

點知鋒仔就話係home打

光頭就同我講係大陸(大陸會聽到我電話--

之後就悶左成日

發現左d有趣既野

http://www.youtube.com/watch?v=0dmHfaoEeqc&feature=related

笑到我嘔--

就咁就完左一日

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

7月9日

無聊一日

全日打機

完^^



2009 年 7 月 9 日  星期四   晴天


7月7 分類: 未分類

7月7日

話說依日對我黎講係一日超超超勁勁勁既大日子

因為今日要番學校拎成績表

升唔升到f2就睇依日啦!!

神咁早9點到我就去坐車啦

點知見到茵

就吹左幾句水啦

番到學校就見到魚旦--

佢見完到我見

好彩我都升到(其實係試升--

之後個霍佩珊又係到嘈我==

話我唔帶袋袋成績表--

都尻既

不過睇在升到班份上就講左幾句下次唔會之纇既野就算--

之後走過時又見到文庭山同林穎彤

我仲聽到佢同我講左句野(但係聽唔到佢講咩==

之後就番home打機過埋依日啦

就係咁中1就玩完左

今日真係算係咁多年黎最唔happy既一年

以前以小學d女好樣

估唔到一山還有一山低--

中學個d仲死--

有d真後樣到啊媽都唔認得--

性格就本來開學個時都以為好好人

識落之後....就360度大轉變--

小息打人打到pk

滿口都係粗口

佢地所謂既道理更加係超可怕--

樣都係得幾個睇得順眼-.-

d男仔都仲好d

念起小學個時d男仔....

小息捉象棋....

星期六又唔出得街....

我見過出街既都係幫啊媽買菜..(仲差過唔出街--

基本上係同佢地冇咩野傾--(得一兩個岩傾d

中學岩傾岩玩既起馬都多好多

最起馬識到光頭佬,鋒仔,超人同暉依班算fd既人

中一既生活過得真係超快(我覺得

可能冇咩happy野呱-.-

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

7月8日

今日係陳嘉進生日(睇在佢生日份上唔叫佢光頭--

同佢同鋒仔去左i-0ne打機

比佢屈我請--(3個人成五十幾@@

又睇在早2日係地下拾到200份上請佢地--

之後玩cso

又黎2個打我一個0.0

比佢地屈機下當然我都贏到^^

之後去左m記食d野

就去三聖打波

發現左陳嘉進細佬個發形係同佢完全一樣--

睇到囧曬--

之後就番home打機^^

 



2009 年 7 月 5 日  星期日   晴天


棒棒堂演唱會^^ 分類: 未分類

7月5號

話說今日去左睇棒棒堂(我是傳奇演唱會)^^

同茵,盧ya,suki,圈同埋陳俊進去

因為我表姐比左6張票我--

本來念住叫下1d既人去

但係念到男仔就覺得唔會有邊個去--(好多低b仔....

女仔就免了.....

之後去到茵佢地又係到影相啦--

入到場同佢地分開左--

之後我表哥打比我問我係邊

我見到佢就係盧ya格黎--

之後就同佢換位啦==

之後就開始

全場喪叫--

超級勁hi

之後連范瑋祺都黎埋^^

之後完場

之後去坐車個時勁多人--

番到屯門去左食m記^^

係到講講小學同永隆d人==

之後suki仲話佢搵支筆飛個啊sir--

超好笑

直到1點半番home



2009 年 7 月 4 日  星期六   晴天


6a唱K^^ 分類: 未分類

話說今日我11點就起左身^^

平時我都係成3點先起身-.-

因為今日約左6a班友去唱k

見到超多fd^^

超hAppY~

去到唱K

全程喪玩--

一首歌都冇唱過.....

之後就去左屯市影貼子相^^

之後就去左美食廣場到食野

見到對面個班人係1e既(我唔識但係識得--

我就同嘈操講啦

之後佢就大叫左句(思思,雪糕~~~~)(大約係咁

超好笑-.-

之後就番左home

聽日去睇棒棒堂演唱會^^