| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 5 月 11 日 星期四  |
| 去左''屎''中心玩ar |
今日,我同irene放左學之後就去左吉之島果到買野....‹手›先,我地係CRAZY ROOM到買左
我地之前傾好要買既袋.....跟住我地就一直行行行......又去下吉之島樓下既超級市場個到食
野....d野食真超好味牙...跟住我地就行下DHC,莎莎,雅施同埋卓悅....住我同irene就一起
買左一D野(買左$19)ar....到左2:30到喇,我地就名自名返屋企....
今日,真係超好玩呀
|
| 刊登時間︰2006-05-11 11:57 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
●﹏姐姐◆...... 於 2006-05-12 05:53 PM 發表:
我上左黎留言喇...卡吾卡心先??
HEEEE**
你刀要去我果度留架喎....'''
好喇...吾講喇...閉閉喇...
|
|
|
KJ1314 於 2006-05-11 09:23 PM 發表:
|
網主回覆
係牙........你想去牙 Posted at 2006-05-11 09:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|