鑑於tyty問我用咩bb cream,我索性喺度公開所有我常用ge美容組合~

必用組合:
最左是BB CREAM,右邊大支是洗臉用ge,小的3支分別是保濕,爽膚,緊致。
呢d產品都是innisfree品牌ge Green Tea系列,是我表姐在KOREA買比我ge手信: )
香港無專門店,但太子聯合廣場應該有得買。
BB CREAM超好用,返學用都好ok,皮膚用完濕潤,有保濕潤膚ge 效果,一d都唔油,用左d色好均勻,唔會撻撻,好貼好薄,唔易被發現~
至於洗臉果支,我個人覺得唔好用,唔多泡,感覺唔係好清潔,但用完都ok爽,唔會dry同緊。
果3支其實都好好用,特別係保濕果支(白色乳液),用完超水潤,唔油得黎好滑好吸收~