一連三日假,唔知大家用左黎做咩le~
haha,大家實估唔到我用左黎練習化妝~初次嘗試化濃妝(都真係幾濃下)...
face:用左bb cream,乾粉餅(ps無碎粉)
眼:用左眼線液(黑),眼線筆(黑),假眼睫毛(上=+下),眼影(白+啡)
呢本就係我參考ge雜誌~
其他相:
哈哈,側面睇就知道真係好濃~
ps夠膽可以叫我幫你化~唉~我已經沉迷於化妝之中~今次test week 死梗la> <