[十字架的4個直角]*x+
沒法說出口的話,就由文字取代...
有點傻,但卻想你了解.....
就讓我們刻下印記...
mcak
暱稱: m.c.a.k
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
文章分類
全部 (228)
a (20)
c (125)
k (66)
m (14)
未分類 (7)
好友名單
2009 年 10 月 27 日  星期二   晴天


k的化妝日記 分類: k

一連三日假,唔知大家用左黎做咩le~

haha,大家實估唔到我用左黎練習化妝~初次嘗試化濃妝(都真係幾濃下)...

face:用左bb cream,乾粉餅(ps無碎粉)

  眼:用左眼線液(黑),眼線筆(黑),假眼睫毛(上=+下),眼影(白+啡)

呢本就係我參考ge雜誌~

其他相:

  

哈哈,側面睇就知道真係好濃~

ps夠膽可以叫我幫你化~唉~我已經沉迷於化妝之中~今次test week 死梗la> <

發表時間:2009-10-27 08:14 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 mcak 的日誌)


christy 於 2009-10-27 10:19 PM 發表:
woo~好得呀~~>.不過你沒有久美子她們那麼濃~
p.s.如果真的和她們一樣會很像鬼~hk很少人化得這麼濃~
我也很想試試,但我可惡的敏感肌!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]