| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 11 月 6 日 星期五  |
| k的美容日記 |
分類: k |
KOEY給大家的警告:
以下係一個非常"特別"的卡通,
看前請三思,這絕對超過PG家長指引程度,分分鐘係18禁,什至不適合一般正常人類觀看。
接受能力不是超高者,請不要觀看此"卡通"。
心臟病與易嘔吐者絕對禁止觀賞。
以我的接受能力,看了3,4集,也開始有不適現象,不知道大家會如何,嘔死了請別找我~
他們每一集都要死,而且非得"肝膽俱裂,肝腦塗地"不可.....
而最可怕是他們那副可愛的"笑"臉~還有別忘記,這是一輯"卡通"~
PS是我哥介紹給我看的~
|
| 發表時間:2009-11-06 11:55 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Godwin 於 2009-11-08 08:13 AM 發表:
我不知道我應笑還是怎好,但總覺得這有點誇張,最後那我笑......
|
網主回覆
你好變態ar~  by k Posted at 2009-11-08 10:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
御風 於 2009-11-07 01:57 PM 發表:
「看前請三思,這絕對超過PG家長指引程度,分分鐘係18禁,什至不適合一般正常人類觀看。」
我睇到呢句,再拉落去,見到啲「卡通人物」咁可愛,以為你呢句係指套「卡通」太低智商,唔適合我地呢啲正常人睇。
一開始播片時我都仲以為佢真係低低地的「卡通」,點知到爆血果下……
睇完真係有少少唔舒服。唔係血既問題,只係因為變化得太突然。
|
|