| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2006 年 10 月 12 日 星期四 |
 | |
| .......== |
今日勁唔happy啊~
有人話我正喊個八婆<張xx>
食屎啦你~我正喊佢!!!!!!!我成個下就都唔係到!!!!!點正佢啊!!!!!!
唔好屈得就屈啦~~~~
白痴~
真係好好好谷氣lo!!!!!!!!!!
~以後唔好係我面前提張諾媛呢3個字啊~唔係見一個打一個啊...........................
|
| 刊登時間︰2006-10-12 05:29 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 23 日 星期六 |
 | |
| 悶悶悶!!!! |
TODAY~
天氣好好!!!!最岩去街街~
唉!我都好想出街街啊~又冇人陪....SO bad~
唉!個個都得閒!
想去swim~but冇人陪~SO....sad~
唉!好多工課~又唔想做!
唉! 唉! 唉!
CAN YOU HELP ME PLASE? |
| 刊登時間︰2006-09-23 08:56 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 9 日 星期六 |
 | |
| 2006-09-09 |
TODAY~
VERY HAPPY~
BECAUSE~I GO SWIM WHIT GRACE.....AND.......TIFFNEAY......
SO~VERY HAPPY!!!!!!
G.G KU......KU.....KU......KU...... |
| 刊登時間︰2006-09-09 10:23 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|