亂亂~~~
愛--你又如何*""?
你只不"過把我當作{[(玩具)]}而已....."
me007
暱稱: 亂亂
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2007-07-07
2007-07-03
2007-07-02
2007-06-26
2007-06-26
文章分類
全部 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 18
留言總數: 34
今日人氣: 1
累積人氣: 1019
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 30 日  星期一   晴天


2007-04-30 分類: 未分類

今日,天氣好奇怪,又陰又晴

意味著什麼?

到晚上,我明白了.

今天是班會燒烤,

我發現我愛佢ge感覺一d都冇變

佢係一個鍾意打籃球ge女仔

我就同佢一齊打

到後期,開始有其他人過黎話要一齊打

當時我都有少少吾開心

但都冇辦法

唯有一齊打

好,打完喇

佢請我去食糖水

我就好開心咁話好

但最後都冇去

陪左我個fd一齊搭車走

我有禮物比佢

但係吾敢

唯有比其中一個同學轉交 

可能係天意

有一位同學同我講

佢係某糖水鋪

咁岩我又係附近

就落車去撞一撞佢

我發現當我跑去搵佢果時

係完全冇疲累ge感覺

真奇怪

可能愛情就係咁

好,當我去到

見到佢同成班人一齊

我就扮買糖水

點知其他人拉我過去

無計啦

我就坐低

幫我轉交果位同學都係到

佢就叫我出去

我就跟佢出去

佢同我講

[佢]知道份禮物係我送

所以吾要

我果時好傷心

不過都好多謝果位同學

仲要多謝另一位同學

我覺得佢係我ge最好朋友

佢係我傷心果時陪我一齊番屋企

我已經當佢係世界上最好ge人

係到仲要多謝另一位幫我轉交ge同學

佢安慰我叫我吾好傷心

真係好好好多謝你地

另外都要同一個人講sorry

我鍾意ge始終係佢

我放吾開呢段感情

因為佢係我第二個咁鍾意ge人

sorry

 

原來今日ge天氣係咁解

有陰又有晴........


 

 奇怪,點解d眼淚不停流出黎?






訪客留言 (返回 me007 的日誌)


豆釘=] 於 2007-05-01 01:11 PM 發表:
算啦
唔好咁唔開心
天意就系天意
愛系冇得勉強架
"天崖何處冇芳草"

oscar
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我放吾低 
Posted at 2007-05-01 01:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kakaleong 於 2007-05-01 12:53 PM 發表:
你唔好唔開心啦
佢由此至中佢都冇鍾意過你
愛唔一定要擁有
指要你愛的人幸福你都應該開心
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]