好吾開心牙
MATHS要入達標牙
仲要去到5.00幾
吾想去囉...
都吾知點解
呢幾日好眼訓
上咩堂都係到[釣魚]
吾知係吾係吾夠訓呢??
哈哈我係DT堂整架
靚吾靚先 整左好耐架
※□.....I LOVE DT.....★※
今日PHY同MILKY,大伯同麻麻
係到傾邊隻隱形眼鏡好
★※PHY堂過得好開心★※
我呢幾日超攰
星期六...
9.00學跳舞12.15學長笛1.30[BAN]長笛PART加排2.00正式全隊BAN練習5.30去醫院探人
星期日...
11.00番教會3.30[BAN]長笛PART加排6.00[BAN]練唱歌
最慘係我琴晚肚潟牙... - 0-
今朝又肚潟..好黑人僧牙..
哈哈..無聊之作
今日先可以拆利是[好得意GE利是封]
BAN Miss叫我地背左佢lo..都吾知點背
哈哈...牙爸今日出院
不過佢吾可以食野牙
只能飲營養奶
好可憐牙!!