泰*日誌 ‥Here I Go
meau
暱稱: EdWiN LaM
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2008-09-05
2008-04-22
考完喇......
2008-04-06
又比人哦
文章分類
全部 (25)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 136
今日人氣: 0
累積人氣: 2029
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 5 日  星期二   陰天


Fuck You 分類: 未分類

 今日真係好悶牙........

今朝一起身就比人少

事發經過:

大約9:00  有一個麻煩電話打黎

[喱道係東方日報打黎  有關XXX 的電話訪問]

我第一時間.............. Cut 線

放低聽筒

無禮貌地講左一句  [ON 9]

然後有一個類似花師奶的物體入左黎(我亞媽)

利用露啤的眼神望住我

驚......驚

少我的話語一連串爆出

O Fuck   我隻耳

原來講粗口 都要係適當ge時候             

                                                                                                  今日11:00去左打波

                                                                                               出到大門    屌.....落雨      悶........

                                                                                               去到球場   有兩位亞sir   兩條kai子

                                                                                            然後將網球場改為足球場 踢波

                                                                                              個場爆滑 成日帶帶下波就PK 好痛......

                                                                                           之後踢到有人黎Lock門 先5踢   ...

                                                                                                 YEAH!!    亞sir請食麥記牙!!

                                                                                                        食完麥記就回家lo

                                     

                          今日都無咩野do 出過一次街...........

           其他時間就留在家中BO碟   同        Z Z Z Z

                                             88

                                                                                            

  






訪客留言 (返回 meau 的日誌)


hebetsang 於 2008-02-08 01:24 PM 發表:
嘻嘻..~~
實唔會滴....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hebetsang 於 2008-02-06 01:55 PM 發表:
爆粗....~
米興趣..
鬼叫我係乖乖女...
佧佧~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 乖乖女...      =o=
     
真係好乖lo   
 
唔好比我聽到你爆粗牙    乖....乖....女
Posted at 2008-02-07 03:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ChAnTObY 於 2008-02-05 06:09 PM 發表:
我估唔到你係d咁既人`
我識既你係爆多幾句粗嫁ma`
你今次淨係爆1句-v-''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

O  係MA????
 
Posted at 2008-02-05 06:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]