|
今日起物就同老母鬧交...佢都ON Q架!!!!!!
之後番到去抄都吾想抄.....牙青勁好精力LO~~系甘叫我地出去玩...
點知玩左一陣...佢就話好眼訓LO~~真系快!!!!之後同芯傾計....
之後番上去...今日好似好多人吾開心甘....KAI威勁吾妥!!!!ART好努力系甘畫畫畫....
之後小息...勁鍚小CAKE子~~XDDDD之後中史...訓到不醒人事!!!!
之後MATHS...好有進步牙!!!!8分牙~~~雖然好低分..不過有進步..KAKA
之後DADDY幫我買水同埋M&M THZZ你牙!!!!!之後我又玩玩玩
跟住中文...勁食M&M...DADDY咳又系到食WO.....叫左佢吾好食架啦!!!!@!!
之後EPA...勁留心!!!!之後螢同DADDY俾人鬧...我冇牙!!!!!勁乖..KAKA
之後LUNCH系上面玩....同葉葉勁玩...搞到勁痛!!!!!!
之後捏手!!!!DADDY..SUM子同KAI威整到我勁痛LO~牙CAKE我捏都痛...真系UNBELIEVABLE LO~
之後英文理到冇理過佢...系甘訓...系甘同人傾計...同埋系甘聽MP3..超開心
之後放學同咩走...落去睇到BABY包同埋小銀BABY~~陪小銀BABY買野食.....
之後去左陪牙咩同珊睇髮廊....番屋企...系甘同人傾計...SO HAPPY
同牙豆傾電話...真系笑死我LO~~~
老細BABY好似吾HAPPY甘.....DON'T UNHAPPY啦~~~I WILL HELP U
之後系甘傾傾傾.....我好吾据我老母LO....痴線架!!!!話我嘈住佢訓教...自己又吾死番入房訓WO
啞左LO我.....冚家祥牙佢!!!!!!!!HATE!!!!
|