| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 5 月 14 日 星期一  |
| 好奇怪唷﹒﹒﹒ | 琴日係母親節﹒﹒﹒
唔知大家點同自己母親慶祝呢??
我呢﹒﹒﹒
就係幾日前已經訂左蛋糕﹒﹒﹒
琴晚就出左街食飯飯﹒﹒﹒
唉﹒﹒點解每年我都係﹒﹒﹒出錢出得最大份ge一個呢....
唔公平ar﹒﹒成日都蛤我一個﹒﹒﹒﹒
不過﹒﹒﹒琴晚都有難忘ge地方﹒﹒﹒﹒
就係﹒﹒﹒﹒
琴晚我居然同mama傾計時﹒﹒﹒
d眼淚情不自禁咁流下﹒﹒﹒
一時之間好感觸﹒﹒﹒﹒
之前我太不孝la﹒﹒﹒
哈哈~~
今日好無聊咁係屋企度過﹒﹒﹒
除左出元朗交電話費外都冇出過街﹒﹒﹒
出面真係好熱ar﹒﹒﹒
而且回程時的輕鐵係冇冷氣的﹒﹒﹒
仲要係放學時間﹒﹒﹒
輕鐵裡面又焗又臭﹒﹒﹒
真係想死lo﹒﹒﹒
落車後ge第一個感覺就係﹒﹒﹒
有個衝動想去游水﹒﹒﹒
哈哈﹒﹒﹒

| | 刊登時間︰2007-05-14 05:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 13 日 星期日  |
| Happy Mother's Day.... | 祝全世界ge 母親~~
Happy Mother's Day....

mama :
我知我成日都激你﹒﹒﹒
但我知道你仍然係好關心我ge﹒﹒﹒
你睇我D野係想了解我多D﹒﹒﹒
睇下我認識ge係D咩朋友﹒咩同學﹒﹒﹒
近呢一年﹒﹒﹒
我同你有好幾次<火星撞地球>﹒﹒﹒
但我地又會好快冇事﹒﹒﹒
我真係好開心我可以遺傳到你呢種性格~~>善忘..
每當唔開心的感覺黎到﹒我都可以好快唔記得﹒﹒﹒
anyway...你永遠都係我最愛的mama﹒﹒﹒
mama I Love U~~
| | 刊登時間︰2007-05-13 05:27 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 90 | »
|