|[/'不平凡的你>...不甘平凡的我::"”
因著所有的挫折 我終於明白 那最美麗的花朵 是為自己而盛開
http://www.wretch.cc/blog/meiiok
 
Meiiok”
暱稱: meiiok
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

taiwan
別了
支持
bye


日誌分類

全部 (405)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


 
2007 年 7 月 13 日  星期五   晴天


busy

好多日冇打日記..coz實在冇online+冇時間..

星期三~記得係有野想打..但唔記得發生咩事..

星期四~國情攪到我冇晒時間..由於星期三已經收到風其他學校公報左邊d可以去北京..咁就無謂再比心機上堂la..係度傾計..之後飛去塔石睇a1..對pc..又係lokman..見一次憎一次..輸左..打得唔係太好..或者係壓力or緊張la..but聽日哥場一定要比心機a..support你地..靚靚冇出過..射波勁air..唔知佢做乜..kaieng永遠煩..攪到我走唔切.sor整親你.but都係你問題..如果真係要被避..我寧願先避..這是我的愚蠢做法..冇人陪我走ge情況下..飛去南灣湖..都唔明點解永遠去塔石睇波都要着到咁奇怪..唔係校服就澳門macau..想死..

星期五..知道係今日講有冇得去北京..本身唔多care..點知上堂聽到circle同莫心講句"如果你去到一定要幫我買..."/.聽到心情突然down左..原來我都care去唔去到..but可能因為黃生講ge野令我地覺得好有機..有信心..去到..circle.mc同peng都未到..同欣欣坐la..勁傾野..欣欣確實係成熟..同佢確實有共同睇法..break哥時..曾生同我地講改左二號車咁la..講講下原來高二兩組有得去..白痴到十個嗌左出黎..無奈..其實其他學校早就知..曾生話因為驚高一哥d接受唔到..so話最後有通知就留低..冇通知就走..攪到我同欣欣超尷尬..好似我地晨早知仲厄佢地咁ge感覺..聽到d高一話..全部都高二..總之有d難受la..今年ge質素都真係幾差..初中絕對高過高中..d男仔都唔係路..矮到咁..跟住d女仔又唔係話多..總之好似好奇怪咁..舊年好好多..唔知我同欣欣ge會長xxxxx計劃成唔成功呢..hahaha..唔理la..有得去好開心..其實欣欣講..我好好彩..三次交流都有得去..真係的..thx有咁ge機會..今日知道左d野..同kaian傾計..希望你會開心...有係咁講起靚靚..coz佢今日好叻..ha..聽日希望佢有冇得出都好..佢地場波都要賽得好..盡力之餘仲要在狀態..唔係點有心都冇用,,



2007 年 7 月 10 日  星期二   晴天


今日同circle研究左好多野..其實都係三個人ge關係je..我其實唔清楚..亦唔想知道究竟係點..只係唔想身邊ge人受傷..唔開心..而且身邊哥d人都好多人一齊左咁..自私d黎講真係唔多鍾意..but又真係唔關我事..唔知a..冇權去理..冇權去知..但..始終係有d野..唔理..我要開心.我都要我關心ge人開心,.我鍾意ge人開心..可惜..佢地唔會ga..ai..今日傾左好多好笑ge野..國情變左我同欣欣ge傾計堂..今日特別g係自上兩年ge夏令第一次數學唔合格之後..第一次數學食蛋今日就試驗到la..唔sad..唔care..唔想理..可能因為琴日ge msn攪到我仍然係down..唔想再煩la..跟住由sp行去南灣湖..係噴水池好想研究下會唔會見到佢..結論係冇ga..不過算la..冇緣冇份..不過唔係重點..重點係我要佢地開心..仲有今日出現無限家族..都幾無奈..仲有我同欣欣ge secret..到時就知咩時lu..



2007 年 7 月 9 日  星期一   晴天


第一天國情

chanisan..我知我對你唔住ga..琴日下晝先sd篇asking the way比你..攪到你等左成晚..sor a..可能因為我太遲比你..攪到你冇時間背..今日先會唔記得..sor a..係我ge錯..唔完全關你事..唔好唔開心..我知今日mr po ge反應實在見到好無奈ga..but都唔好再講咩累左我la..我要負責ga..so..下次再比心機..唔好諗咁多la..ok?..but你真係攪到我隻手好痛..le樣實在係要鬧你ga..見到其他組都咁好..especially..欣欣同circle ge放擔演出..we can die..算la..過去左..今日冇心機上堂..微積分依然唔想理佢..但筆記永遠停留我手中唔抄..麥玲當都冇心機上..身邊ge人講咩好笑野我都笑唔出..y?..我都唔知..放學去左pizzahut..38大元..真係完la..咁攪法..入不敷支a..唔明點解由噴水池行去sp..係半粒鐘都唔夠ga..行到就黎死;..我明白circle去到有幾緊張有幾想殺人..buit算la..都冇事..有勞校la..乙水仔坊眾..粵華..濠江..培華..仲有十幾間..唔記得lu..又上電視..去死la..but我唔想見到自己個衰樣..又有rosa被訪問..年年都揀我地段片出街ge..我深信冇人會睇澳廣視ge..so唔驚..but我都未見過影成點..00丁丁一個坐係濠江隔離係怪da..眼訓到要死..但唔比自己訓..好辛苦..攪到我sd埋msg唔去補習..又可以偷懶..haha..之後中場抖一抖..笑一笑..咁就精神番晒..上完發問..我地懶積極..成為第一個發問ge rosa and今日第一個發問ge人..欣欣勁..上完同莫心搭車..同曾生同車..落車見到weng怡同隊隊..之後入到去見到關君..牛牛同ff出黎..玩到癲..某某實好開心la..唔好話我話..青年對濠江贏左..但我睇唔到..睇kem同fongfong佢地賽..見到羅文詩即刻諗起米哥..暈.之後走lu..唔理..成日見唔到佢..but都仍然有提起佢..online係無奈lo..你咁想知咪自己問佢lo.你仲鍾意佢ge就唔好hurt其他人..你想點..唔該自己決定..唔想再理..唔知你地咩關係..但唔關我事唔好拖埋我落水..要問咩唔該快d問,,問完答埋我唔會再講..但我答ge係咪真話我唔擔保..你care佢唔該自己攪掂佢..最憎d人有事求人..冇事理得你死..



2007 年 7 月 8 日  星期日   晴天


SAD

睇到一篇xg..點解我會sad..點解會唔開心..冇諗過真係會有哥種真係sad ge感覺..想不到我還是個有感情的人..但點解要係咁..我知道再係咁..遲早會出事..遲早會冇左佢..我唔想再次失去..教訓還不夠多嗎..但那種sad的感覺要怎樣再折磨下去..我不想再這樣..難道返回小六的那種態度..初三的那種態度才是最好的..我想我不可以再這樣下去..沒有了..最後了..不要再讓我失去好了..沒有巧遇..沒有默契..沒有緣份..就不能做一對知己..沒有了..期望過高會給掉下谷底..不快樂..不知怎樣做..我就是再不要被影響..不會再讓自己失去..所以身邊的人也別再亂說話好了



反感

今朝睇波..兩隊a組都輸左..but盡左力就得la..唔講太多..因為自己知道做緊咩就得la..之後哥場勞校對濠江..都話支持哥隊永遠都會輸..5號好慘咁第一節就咬柴..仲係哥個濠江7號攪到佢咁..真黑人憎..之後又一個整親..打到超激..發覺koey d傳波唔傳到就黎出界佢係唔安樂ga..之後好似33:33要打加時..fongfong佢地係度話打加時勞校會輸..點知真係..33:39..本身學界還覺得瀟灑野ok..宜家憎左佢lu..but especially係個7號..之後冇睇lokman就去左水m..永遠都係m記..同親米哥米弟哥陣...發生好無奈事件..maybe打係le度會比人睇到la.but冇所謂la..無lala潘e叫我..係疾左..出到去都知佢地實有d野..then潘e話cocoa有野問我..又疾左..算..行到過去..見到eman..仲有唔記得邊個la..問左兩個問題..其實我唔係事必要答lo.but費事人地又亂諗d咩la..but又真係我答左你都未必信la係咪..如果你係做緊一樣ge野..give up ba..我太了解佢la..我知好多人撐你..不過..有d野..唔係想像中係點就會點ge..唔知你明唔明la..but明唔明都唔關我事la..至於哥兩個問題..真係想知ge人就自己問我la..其他人請勿講出去..番番去係勁無奈咁繼續食..佢地又玩茄汁..小f又load慢左..kaieng去左我屋企..途中係咪講小xx..你係煩ga..勁搶毛巾勁打人咁..聲明根本唔係哥種好冇..仲有..你攪到佢避我ge我會扔死你ga..又冇左個fd..一個女攪到我冇晒fd..真係生舊叉燒好過生你a..又發覺kaieng永遠係八ga..你係煩ga..請唔好再係我or佢面前講個blog什麼什麼好la..知道左d野..我知可能佢睇到又會勁嬲&更反感ga la.but..算la..我都知永遠講野d人都接受唔到..sor..不過我講過..幸福就好了..做完化學做問路..再作5條問題..都唔明點解初三d野我要幫手作ge..作左咁耐都係得兩篇..die..宜家累到死..仲唔知可唔可以去睇波添..煩..

sor a..two..我的隔離位..請原諒我..打牌唔好打到咁晏..唔係聽日我地會死亡ga..我諗唔係第二組就比較後...當然希望唔係第二組la..ai..