好多日冇打日記..coz實在冇online+冇時間..
星期三~記得係有野想打..但唔記得發生咩事..
星期四~國情攪到我冇晒時間..由於星期三已經收到風其他學校公報左邊d可以去北京..咁就無謂再比心機上堂la..係度傾計..之後飛去塔石睇a1..對pc..又係lokman..見一次憎一次..輸左..打得唔係太好..或者係壓力or緊張la..but聽日哥場一定要比心機a..support你地..靚靚冇出過..射波勁air..唔知佢做乜..kaieng永遠煩..攪到我走唔切.sor整親你.but都係你問題..如果真係要被避..我寧願先避..這是我的愚蠢做法..冇人陪我走ge情況下..飛去南灣湖..都唔明點解永遠去塔石睇波都要着到咁奇怪..唔係校服就澳門macau..想死..
星期五..知道係今日講有冇得去北京..本身唔多care..點知上堂聽到circle同莫心講句"如果你去到一定要幫我買..."/.聽到心情突然down左..原來我都care去唔去到..but可能因為黃生講ge野令我地覺得好有機..有信心..去到..circle.mc同peng都未到..同欣欣坐la..勁傾野..欣欣確實係成熟..同佢確實有共同睇法..break哥時..曾生同我地講改左二號車咁la..講講下原來高二兩組有得去..白痴到十個嗌左出黎..無奈..其實其他學校早就知..曾生話因為驚高一哥d接受唔到..so話最後有通知就留低..冇通知就走..攪到我同欣欣超尷尬..好似我地晨早知仲厄佢地咁ge感覺..聽到d高一話..全部都高二..總之有d難受la..今年ge質素都真係幾差..初中絕對高過高中..d男仔都唔係路..矮到咁..跟住d女仔又唔係話多..總之好似好奇怪咁..舊年好好多..唔知我同欣欣ge會長xxxxx計劃成唔成功呢..hahaha..唔理la..有得去好開心..其實欣欣講..我好好彩..三次交流都有得去..真係的..thx有咁ge機會..今日知道左d野..同kaian傾計..希望你會開心...有係咁講起靚靚..coz佢今日好叻..ha..聽日希望佢有冇得出都好..佢地場波都要賽得好..盡力之餘仲要在狀態..唔係點有心都冇用,,
|