| «‹ October 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2006 年 4 月 24 日 星期一 |
 | |
........
 |
|
琴晚點幾先訓得著..今朝起身就攰到死..=.=''
好僧個[死人頭呀]!!好樣衰呢..-.-''都唔知佢想點..
今日返去d人話我(橙)左..(橙)就不嬲嫁啦..依家仲勁..-.-''my god..!!
科學(湯)牛眼..勁樣衰..鍾啟..整到周圍都係..差d整到我同呀wing..有d就比佢笑死..攪到我比對門整到..
小息努力做功課..中屎測驗..唔識多過識..
中文..比呀sir叫左出去背朗誦..我企係個到係咁笑..
放學比佢捉左黎練..4點9..返屋企..!!
|
|
刊登時間︰2006-04-24 05:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2006 年 4 月 23 日 星期日 |
 | |
無奈ing..
 |
|
今日,兩點幾鹹魚打黎叫我地出去傾計..
出到去..3點4點先洛黎..
之後又話so君黎同埋佢條仔..都唔係好高姐..-.-
係個到坐..無奈ing..傾下計咁..好悶囉..
6點幾走返屋企..
|
|
刊登時間︰2006-04-23 06:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2006 年 4 月 22 日 星期六 |
 | |
剪頭髮..
 |
|
今日,同呀哥個d兩點幾食野..=.=''
3點幾呀媽問我去唔去剪頭髮..之後是但啦去左..
前邊剪得好細路囡..後邊幾好..-.-''真係好想打q個人呀..
返到屋企..同左嬸嬸家人去左戲棚..好多人..今晚好似係最後一日..
買左兩枝糖就走左lu,..陪佢地家人行左陣..
之後買野食返屋企
|
|
刊登時間︰2006-04-22 10:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2006 年 4 月 21 日 星期五 |
 | |
.......
 |
|
今日唔洗返學..good爆..不過好悶..
又唔想去溜冰..想打麻將又冇人喎=.=''
一早叫呀哥比我玩電腦又唔比..
2點幾..同蘭子去左戲棚買野食.之後又去左坐陣..
都係傾xxx.xxx同xxx..呀邊個邊個做咩都要問到篤..麻鬼煩..=.=''
另外個兩個依家都冇咩野啦..可能冇一齊啦..
之後又去左買綿花糖食..又去左戲棚買野食..^^
行返去個時蘭子做左樣好白痴既野..死白痴婆..
去左街市買野食..食死喇...=.=''
|
|
刊登時間︰2006-04-21 05:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2006 年 4 月 20 日 星期四 |
 | |
天氣好..
 |
|
今日,冇咁熱..
中文:悶死..eng..無聊..
小息..做功課..!!maths..聽日吧..
社會小測..成班好多都唔識..比miss話左一陣..一陣咁多啦..!!
lunch蘭子個班打籃球..佢個班win左...
中屎比狗銘笑死..佢同肥恆玩..話同一個女仔講..你接唔接受我..之後狗銘就同金魚玩..成班都聽到..笑死..
pe..幾好玩呀...
放學本身要朗誦不過成班走哂..之後同呀wing去左戲棚買野食..good呀..
聽日唔知去唔去溜冰..唔知同邊個去..
今晚可能同呀媽去戲棚..嘻x2
|
|
刊登時間︰2006-04-20 05:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 43 | »
|