meiki0600
暱稱: " |3e 小米 棋 子**
性別: 女
國家: 香港
« October 2025 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 4 月 24 日  星期一 晴天
........

琴晚點幾先訓得著..今朝起身就攰到死..=.=''

好僧個[死人頭呀]!!好樣衰呢..-.-''都唔知佢想點..

今日返去d人話我(橙)左..(橙)就不嬲嫁啦..依家仲勁..-.-''my god..!!

科學(湯)牛眼..勁樣衰..鍾啟..整到周圍都係..差d整到我同呀wing..有d就比佢笑死..攪到我比對門整到..

小息努力做功課..中屎測驗..唔識多過識..

中文..比呀sir叫左出去背朗誦..我企係個到係咁笑..

放學比佢捉左黎練..4點9..返屋企..!!

 

 

 

                                         刊登時間2006-04-24 05:17 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                                                                                                

          
2006 年 4 月 23 日  星期日 晴天
無奈ing..

今日,兩點幾鹹魚打黎叫我地出去傾計..

出到去..3點4點先洛黎..

之後又話so君黎同埋佢條仔..都唔係好高姐..-.-

係個到坐..無奈ing..傾下計咁..好悶囉..

6點幾走返屋企..

 

 

                                         刊登時間2006-04-23 06:14 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                                                                                                

          
2006 年 4 月 22 日  星期六 晴天
剪頭髮..

今日,同呀哥個d兩點幾食野..=.=''

3點幾呀媽問我去唔去剪頭髮..之後是但啦去左..

前邊剪得好細路囡..後邊幾好..-.-''真係好想打q個人呀..

返到屋企..同左嬸嬸家人去左戲棚..好多人..今晚好似係最後一日..

買左兩枝糖就走左lu,..陪佢地家人行左陣..

之後買野食返屋企

 

 

                                         刊登時間2006-04-22 10:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                                                                                                

          
2006 年 4 月 21 日  星期五 晴天
.......

今日唔洗返學..good爆..不過好悶..

又唔想去溜冰..想打麻將又冇人喎=.=''

一早叫呀哥比我玩電腦又唔比..

2點幾..同蘭子去左戲棚買野食.之後又去左坐陣..

都係傾xxx.xxx同xxx..呀邊個邊個做咩都要問到篤..麻鬼煩..=.=''

另外個兩個依家都冇咩野啦..可能冇一齊啦..

之後又去左買綿花糖食..又去左戲棚買野食..^^

行返去個時蘭子做左樣好白痴既野..死白痴婆..

去左街市買野食..食死喇...=.=''

 

 

                                         刊登時間2006-04-21 05:50 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                                                                                                

          
2006 年 4 月 20 日  星期四 晴天
天氣好..

今日,冇咁熱..

中文:悶死..eng..無聊..

小息..做功課..!!maths..聽日吧..

社會小測..成班好多都唔識..比miss話左一陣..一陣咁多啦..!!

lunch蘭子個班打籃球..佢個班win左...

中屎比狗銘笑死..佢同肥恆玩..話同一個女仔講..你接唔接受我..之後狗銘就同金魚玩..成班都聽到..笑死..

pe..幾好玩呀...

放學本身要朗誦不過成班走哂..之後同呀wing去左戲棚買野食..good呀..

聽日唔知去唔去溜冰..唔知同邊個去..

今晚可能同呀媽去戲棚..嘻x2

 

 

                                         刊登時間2006-04-20 05:02 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]