今日有d唔開心``
可能係因為有人嬲左我既原因吧v33333333333v
今日見到你;;
好似好唔開心咁``
你對住我竟然一句聲都冇出過@o@
呢種感覺真係好難受
好想知到你嬲我既原因``
心裹好難過ToT
如果係我做錯咩...
你可以同我講哇``
我可以改架
點解你唔俾個機會我喎T^T
-----------------------------------------------