今日成日都留左O係屋企...真系悶悶牙..大約O係4點幾到...打俾阿WING..問佢出唔出黎...點知佢未食野咪陪佢食LO..之後過去和興...冇幾內..見到婷婷落左黎牙..又見到嘉池啵..哇卡..*O係果度極度悶牙..死得..好內都未試過咁悶喇..之後到左七點...佢地話走..我就返家等石嘉電話..之後再出去玩牙..本身得我同石嘉..PKW打排..之後經過PIZZA HUT見到CARMEN..跟著佢又話打牙...之後就一齊去打..打打下..又鋤D...又傾下計..笑死我喇..佢地講野超好笑.. 哈*之後個波打左上去牙..可憐唷..嗚..><''之後十一點幾就返家LU..THEN兩點幾先訓..