今日一早就起左身..岩岩醒起要去睇肥波佢地比賽...之後ICQ KIM ADD我問我有咩做..之後我問佢出唔出去睇肥波比賽..之後話順便打埋排球..哈我地去到果陣佢地都比完賽LU...= =''超無嗲..之後我..KIM..石嘉同KIN打左陣排球...KIN同石嘉話走先...之後我同KIM去左M記飲野..又坐左差不多一粒鐘到...跟著去左肥波屋企..去到佢屋企門口果陣...諗著玩野..玩玩下俾佢知道左..俾佢嚇返轉頭...SHIT..><''之後O係佢屋企玩左陣...覺得眼訓就訓左一陣牙..訓訓下就差不多訓左9個字到喇..KIM都唔系訓左好內..醒左果陣見到肥波打機..果陣我都未醒哂..呆左O係到..哈*之後KIM叫駒哥車我地返家...點知個死仔連地方都分唔清...搞到我同KIM要行返屋企...不過都好牙..行果陣,,得知KIM原來怕黑咖...嘻*不要怕呢..有我在這../\/\"之後一路行一路傾計..話咁快就返到粉嶺喇..哈*之後我地都覺得好累..><''慘囉..返到屋企即刻沖涼,,,因為好熱...沖左會舒服D..之後食飯喇...冇睇到電視牙...= =''之後同一個人傾電話..因為某D原因搵佢..哈*之後玩電腦...玩到差不多兩點就打日記LU..跟著就訓喇..聽日派卷..好驚唷..